maandag 14 november 2011

Fuerza Bruta

Gisterenmiddag trok ik er opnieuw op uit.
Dit keer niet naar de Herbakker in Eeklo maar wel naar de Waagnatie in Antwerpen.
Na al heel wat positieve reacties te lezen hadden 2 vriendinnen en ik besloten om dit dansspectakel te bekijken.
We werden ondergedompeld in een wereld van muziek, dans, theater...

Een donkere ruimte, harde blazers, een man op een loopband, dansende mensen, een aquarium met 'zotte madammen', hoge stellingen, een dansend publiek, schitterend lichtshow, zwevende meisjes...

Meermaals betrapte ik mezelf er op dat ik met open mond stond te kijken en niet alleen ik had dit 'probleem' :-).

Na een uur was deze wonderlijke show jammer genoeg gedaan maar ik ben nog steeds aan het nagenieten.
Wie wil meegenieten... VEEL KIJKGENOT!

1 opmerking:

  1. Maf hé! Heb ook al met iemand gesproken die het gezien had. Boordevol indrukken die je mss wel inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen