woensdag 9 november 2011

Little Echoes

Zondagavond 5 november trok ik er opnieuw op uit. Dit keer met mijn mama en een vriendin.
We gingen naar het optreden van K's choice.
Eénmaal in de zaal aangekomen werden we onmiddellijk ondergedompeld in een sfeer van muziek en lichttheater.
Sarah Bettens en co deden me kippenvel krijgen van begin tot einde.
Haar eenvoudige, iets wat verlegen, houding maakte deze show nog net iets specialer.
2 uur lang werden we ondergedompeld in  bekende en iets minder bekende nummers.
Deze zondagavond zal ik niet snel vergeten, het was puur genieten en ontspannen.
Een betere manier om mijn vakantie af te sluiten bestond er niet.

3 opmerkingen:

  1. Aaaaaaaaaah ! K's Choiche in een akoestische setting! Prachtig!!!
    Haar versie van 'chasing cars' (Snow Patrol) is 'kiekeboellekes' langs alle kanten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een zekere nostalgie tegelijkertijd.

    BeantwoordenVerwijderen